PRZYGOTOWUJEMY DO SPRZEDAŻY LUB WYNAJMU POWIERZCHNIE KOMERCYJNE

Commercial office staging – czyli profesjonalne przygotowanie nieruchomości komercyjnej, w tym powierzchni biurowej, do sprzedaży lub wynajmu jest równie ważne i korzystne jak home staging. Odpowiednie zorganizowanie przestrzeni pod właściwego klienta może ułatwić mu wyobrażenie sobie prowadzenia biznesu właśnie w tym miejscu i to, jak mógłby tę przestrzeń wykorzystać. A tu już prosta droga do tego, by nasza nieruchomość sprzedała lub wynajęła się szybciej i za możliwie najkorzystniejszą cenę.

Skoro wiemy już, że office staging ma ten sam cel co home staging, zastanówmy się, w jaki sposób go osiągnąć.

Po pierwsze, usuwamy bałagan, który rozprasza i jest absolutnie zbędny podczas prezentacji nieruchomości i to zarówno w Internecie jak i podczas osobistych spotkań. To, czym powinniśmy się chwalić to miejsca do przechowywania, czy przestronność.

Po drugie, powinniśmy określić grupę docelową, czyli branżę, która najlepiej odnajdzie się w pomieszczeniach, które oferujemy do sprzedaży lub wynajmu. To ułatwi nam dobór odpowiednich akcesoriów i rekwizytów, by jak najlepiej przemówić do wyobraźni klienta. Jeśli na przykład uważasz, że najbardziej prawdopodobne jest to, iż do Twoich pomieszczeń wprowadzi się firma zorientowana na obsługę klienta, skoncentruj się na zaaranżowaniu doskonałej recepcji. Gdy nie jesteśmy w stanie przewidzieć tego, jaki biznes będzie prowadzony w tym miejscu, starajmy się ogólnym profesjonalnym wyglądem pomieszczeń przemówić do większej grupy naszych potencjalnych klientów czy inwestorów. Podobnie jak w przypadku home stagingu, wybór neutralnego odcienia farby do odświeżenia ścian jest jak najbardziej wskazany, ponieważ kolory te pozytywnie oddziałują na większość osób, a dodatkowo optycznie jeszcze powiększą i rozjaśnią przestrzeń.

Po trzecie pamiętaj o tym, że to, co na zewnątrz Twojej nieruchomości jest tak samo ważne, jak to, co wewnątrz i potencjalny klient będzie na to zwracał baczną uwagę.

Po czwarte uczyń atut z lokalizacji. Poznaj swojego klienta i pokaż mu korzyści płynące ze zorganizowania biznesu właśnie tutaj.

Nieruchomość komercyjna, w tym powierzchnia biurowa czy handlowa, która jest odpowiednio zaaranżowana, pokaże klientowi swój potencjał i da mu pojęcie o tym, jak można w tej przestrzeni efektywnie pracować, ile biurek można tam zmieścić, gdzie postawić stół konferencyjny. Odpowiednio przygotowana przestrzeń nie tylko umożliwi przyszłym klientom czy najemcom wizualizację własnej firmy w tym właśnie miejscu, ale także zainspiruje do odpowiedniego wykorzystania tej przestrzeni. Nie sprawią tego na pewno puste pomieszczenia.

Jeśli doszedłeś do tego miejsca i wciąż zastanawiasz się, po co Ci „staging” powierzchni biurowych, usługowych czy handlowych, które planujesz sprzedać lub wynająć, to w poniższym podsumowaniu znajdziesz odpowiedź.

Tak zwany commercial office staging robimy po to, aby klienci, patrząc na dane pomieszczenia, mieli wrażenie, że przedstawiają one najwyższą jakość i są dla nich bardzo atrakcyjną opcją. Takie myślenie z całą pewnością przeniesie się na szybką transakcję. Klient powinien zobaczyć w tych wnętrzach nie tylko siebie, ale także swoich zadowolonych pracowników, a co najważniejsze swój biznes, który w tych pomieszczeniach się rozwija i dobrze prosperuje. Powszechnie uważa się, że komercyjne powierzchnie, które są puste, lepiej pokazują swoją wielkość i możliwości aranżacyjne. Nic bardziej mylnego, chyba że naszym klientem jest architekt lub projektant wnętrz. Profesjonalnie zainscenizowana przestrzeń komercyjna, która podkreśli ją jako produktywne i zrównoważone miejsce pracy, pomoże klientom w wizualizacji własnego biznesu.

Z jednej strony możemy przygotować odpowiednią scenę, zaaranżować biura, recepcję czy salę konferencyjną jedynie na potrzeby zdjęć i późniejszej prezentacji, a z drugiej strony możemy oferować „przestrzeń gotową do pracy” z pełnym wyposażeniem, co będzie oszczędnością czasu i wysiłku dla nowego najemcy, który będzie mógł zacząć pracę niemalże natychmiast.

Podobnie jak w przypadku nieruchomości mieszkalnych, tutaj klienci również zaczynają wyszukiwanie odpowiedniej oferty dla swojego biznesu w Internecie. Profesjonalnie przygotowana nieruchomość przyciągnie uwagę potencjalnego nabywcy, wyróżniając się wśród wielu straszących pustką wnętrz, które nie najlepiej przecież prezentują się na zdjęciach.

 

powrót

Facebook Pinterest